FeliciaLansman

Alla inlägg den 19 juni 2014

Av Felicia Lansman - 19 juni 2014 22:56

Imorgon är det midsommar och det ar bara gått 1 vecka av sommarlovet och det ska redan börja bli mörkt igen. Varför går sommaren så fort och sen så långtid att få tillbaka? Sommaren är det bästa på året men typ det kortaste också.


Nån dag måste jag och shoppa för på avslutingen fick alla 450 kr var för vi hade 7 000 kr kvar i klasskassan. Jag ska köpa fit me foundation stick, foundation borste, ögonfransböjare, go extrem mascara, eos mint och ska betsälla en wet and wild foundation. Ska hämta mina klänningar imorgon som jag beställde från talkingclothes (3st). Ska ha på en imorgon för vi ska bort och grilla och åka på pickinik och bada.


Håller på att måla och renoverar  i huset vi ska flytta till med mamma så att vi kan flytta nån gång.
 Samma dag som avslutingen åkte vi ju till småland till min fasters student. Det va jätte roligt för både hon och jag hade vita klänningar och jag fick låna min farbrors gammla student mössa för vi åkte häst och vagn tillbaka och då trodde alla att jag också hade tagit studenten. Alla frågade: när tog du studenten??    


Men höll på att spy på vägen dit så fick köpa åksjuk tabletter som faktist hjälpte.


Ha en trevlig midsommmarafton!   

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards