FeliciaLansman

Alla inlägg under maj 2014

Av Felicia Lansman - 31 maj 2014 19:08

Färgade precis håret, medium brunt!
Så nu är jag brunett! :)

Av Felicia Lansman - 31 maj 2014 13:24

1. Vad ska man kalla dina fans?

Gud jag vet inte, har ni förslag kommentera dom tack.


2. Älskar du dina fans?

Ja det är klart jag gör det är ni som gör att jag förtsätter med det här.


3. Har du fått hat?

Jag har fått hat kommentarer men jag har barar tagit bort dom och skitit i vad andra säger om mig och vad dom tycker.


4. Din favorit låt?

Jag har ingen favorit men jag lyssnar på: Wild Wild Love, All of Me, Waves, Wiggle och massa fler.


5. Vad ska du göra i sommar?

Kanske till göteborg, kanske utomlands (ni får veta senare vart), landstället, hälsingland, småland, konsert med Towa och sen typ chilla.


6. Ska ni flytta?

Har flytat med pappa / håller på och ska flytta med mamma 4 dagar efter skol avslutingen.


7. Vilket datum har ni avsluting?

Vi har avsluting 12/6


8.När kommer sälen tillbaka?

Om ungefär 1 1/2 vecka.


Det va lite frågor. :)

Av Felicia Lansman - 30 maj 2014 23:22

Jag va ledig idag och igår (som alla va, tror jag) så jag, Linn, Felicia sova hos Andrea igår till idag. Jag och Linn åkte longboard till Andrea för Felicia va redan där. Först gick vi ut och cyklade, sen åt vi middag (kyckling nudlar), sen "badade" vi i sjön (Andrea tappade sin sko i vattnet och den sjönk så vi letade efter den ett tag), sen skulle vi basta men vi glömde att sätta på den så vi duschade varmt med bikini alla 4 samtidigt, sen letade vi efter Andreas sko IGEN, sen pratde vi och typ kollade på film (Maria Wern), sen skulle vi sova men alla va jäte pigga så vi fortsatte att prata och när vi kollade på klockan va den 3.30 så vi satte på en till film, sen va klockan 5.00 och gick ut och hämtade Andreas katt (ingen va ute det va helt tyst), kl 6.00 - 7.00 monopol sen somnade vi, vi skulle sova 7.00 - 9.00 ställde till och med larm men vi vaknade kl 12.00 och fick värsta paniken för vi skulle till stan. Vi gjorde oss i ordning och åt frukost. Sen ringde min mamma och sa att jag måste komma hem för vi skulle vara hundvakt.

Nu sitter jag i sängen med 3 hundar runt mig (Ronja, Cc och Budah) och bloggar från datorn. På tisdag ska jag Andrea och Linn till in och finn för jag ska köpa lösögonfransar, ögonfransböjare och nagel lim.
Imorgon ska jag inte göra något speciellt, söndag ska jag rida sista gången på ridskolan den här terminen och vi har flyttat till pappa så ska sova där första gången söndag till måndag

Av Felicia Lansman - 22 maj 2014 22:49

Jag har inte kunnat blogga på hela veckan för är mitt uppe i flytten med pappa och hans tjej och hennes barn. Va ledig idag för vi hade dagsverke (man jobbar i 6 timmar med vad man vill och ska få ihop 200 kr st och pengarna går till skolorna i Indien). Men jag ska vara barn vakt med Tilla åt mina 2 kusiner (Maja 3 år och Stella 5 år) fredag till lördag. När jag och Arvid satt på bussen såg vi en väg och började prata och tänka på den så Arvid började klicka stanna typ 5 gånger fast vi inte skulle av där. Igår badade alla tjejer i klassen på en strand och det va skit mysigt eftersom vi bara är 7 tjejer men felicia va inte hemma så hon va inte med. Vi ska vara lediga imorgon och hämta dom på dagis, hämta sakerna och sen åka hem hit och sova här till lördag. Lite mer än 6 timmar. Igår till idag sov jag hos Andrea för ingen av oss jobbade idag båda ska göra det imorgon. Imorse ringde Arvid oss kl 7.00 och då blev vi skit sura för vi ville ha sov morgon så han kom till oss 11.15 medans vi gjorde oss i ordning. Först åkte vi och mötte Tilla, sen till centrum och mötte några andra, några åt subway, resten åt Sibylla, vi gick i några affärer, åkte hem till Andrea och badade för hon har em. egen brygga för hon har sjö tomt, åkte till en annan strand där vi badade och solade, åkte till centrum, gick med hundarna till en strand så att dom också fick bada, åt köttbullar och potatismos, åkte till lägenheten och åt glass, pratade med Tilla i 40 min i mobilen och nu bloggar jag och lyssnar på musik. Andrea gjorde illa båda sina knän: första gången ramlade hon ner med ena benet bland vassen och båtarna och började blöda och andra gången sprang hon i en gräs backe och ramlade och rullade bland brännässlor och började blöda. Vi har sprungit till alla bussar idag: först hos Andrea såg vi att bussen precis hade stannat så vi sprang och hann, vid centeum missade vi den, när vi va på Lindex nedan för rulltrappan kollade Andrea på klockan och såg att bussen skulle åka om 2 minuter så vi sprang upp för rulltrappan och ut och hann och sen när vi hade badat så gick vi på en äng när vi såg att bussen precis hade stannat så vi sprang all vi kunde medans Tilla hade 1 sko och alla hade blöta bad kläder men vi hann. När vi gick på sa chauffören -Tjejer jag såg att ni sprang jag hade väntat på er. -okej, Tack sa Andrea jätte anfot. Orkar typ inte springa mer. Det har varit jätte fint väder alla dagar, typ 24 grader hela tiden över allt. Hoppas det fortsätter hela sommaren bara lite varmare i luften och i vattnet, Tack! :)

Av Felicia Lansman - 20 maj 2014 20:51

Här skaffat Twitter följ mig där: Felicia Lansman. Har inte bloggat på ett tag men är ledig på fredag så ska göra ett långt inlägg från datorn. :)

Av Felicia Lansman - 13 maj 2014 18:00

Felicia har ju varit i London så hon köpte 1 Victoria Secret 60 ml och ett baby lips till mig lina och Linn, så nu har jag 2 baby lips. Min syrra (Elin) fyllde år igår så vi gjorde egen tårta, den va super god. Towa fyllde 12 i lördags så vi va hos henne och firade henne. Tatueringen ritade jag på min handelsförening art jag vill hem sån när jag är stor (det är ett evighetstecken för att det går bara runt och runt tar aldrig slut)

Av Felicia Lansman - 10 maj 2014 12:33

Min outfit idag, den tatueringen vill jag göra när jag är stor (det är ett evighetstecken för det finns inget slut) Andrea en tjejkompis gjorde den frisyren pop mig igår i skolan. Kolla vad mitt hår är lockigt jag har inget lockigt hår men mamma och mormor hade det så jag får det efter dom.

Av Felicia Lansman - 6 maj 2014 17:46

?Igår hade några i min klass (jag är en av dom) möte med rektorn om "nät mobbning" .
? Sälen (hästen) är bort i 4 veckor för hon står på ett ställe och ser om hon är "gravid"
? hade 2 nationella No prov idag (biologi) och 1 teknik prov, hade bara prov idag och fick sluta 1 timme tidigare idag.
? Har hittat en avslutnings klänning. Den är vit i verkligheten.
? har Nationella i No på torsdag oxå fast fysiskt inte att skriva.
? fått en Victoria Secret nässesär
? ska flytta om 1 månad

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards