FeliciaLansman

Alla inlägg under april 2012

Av Felicia Lansman - 29 april 2012 22:21

Jag har lite saker att berätta: imorgon är det majbrassa  ,min bästis är i skåne  ,jag gorde presic slut med min pojkvän det tog slut mellan hos fast jag är inte ledsen jag har mina vänner och familj och han var inte så snäll  ,min kompis har sovit över 2 dagar i rad fast idag åkte hon hem  



                                               
                                                  
   DET ÄR MYCKET SOM HAR HÄNT  




     


             Ps/ Jag och min (pojkvän) inte längre men var bara ihop i 1 dag det var jag som frågade om han ville bli ihop och sa: JA...........  

Men dagen efter på kvällen skrev han på skype: JAG GÖR SLUT      Jag blev väldigt ledsen men ja det kommer fler och kanske bättre killar som inte gör slut efter 1 dag liksom  


                                                  

                                                  
             VI HÖRS  

Av Felicia Lansman - 29 april 2012 22:21

Jag har lite saker att berätta: imorgon är det majbrassa,min bästis är i skåne,jag gorde presic slut med min pojkvän det tog slut mellan hos fast jag är inte ledsen jag har mina vänner och familj och han var inte så snäll,min kompis har sovit över 2 dagar i rad fast idag åkte hon hem!



                                                DE
T ÄR MYCKET SOM HAR HÄNT!




     


             Ps/ Jag och min (pojkvän) inte längre men var bara ihop i 1 dag det var jag som frågade om han ville bli ihop och sa: JA...........

Men dagen efter på kvällen skrev han på skype: JAG GÖR SLUT!    Jag blev väldigt ledsen men ja det kommer fler och kanske bättre killar som inte ör slut efter 1 dag liksom! 


                                                  
    VI HÖRS<3

Av Felicia Lansman - 26 april 2012 16:53

Jag snakar med några på skype menn idag hade ajg en jätte tråkig läxa! man skulle skriva om någon i familjen jag skrev om pappa och skulle man läsa den inför klassen!   För mig gick det bra! Jag bara flög fram  

Av Felicia Lansman - 24 april 2012 17:11

Jag har börjat på dans det är jätte kul   det är jazz blandat med hip hop   jag går där med mina kompisar    

Av Felicia Lansman - 21 april 2012 15:33

Sitter i bilen och ska på midag❤

Av Felicia Lansman - 21 april 2012 13:13

Jag bakade igår jag bakade cupcakes! choklad cupcakes med strössel<3 love tema! dom vart jätte goda! Mm.....  

Av Felicia Lansman - 20 april 2012 16:31

En grymt bra låt den heter: Twilight  

Av Felicia Lansman - 20 april 2012 16:13

Jag kom på en bra dikt: Rosor är röda violer är blå hallon är söta duelikaså! Det var en dikt till alla döda men mest: tayzon, mormor, morfar, mysan och några andra  som är döda som jag kände!!! varsågoda alla döda    

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards