FeliciaLansman

Alla inlägg under juli 2013

Av Felicia Lansman - 26 juli 2013 16:15

Outfit: Shorts (från spanien), Blommigt linne(från H&M), Rosa keps (från inter sport), ett par vita pärl örhängen och en hög tofs! Smink: isadora mascara (kan köpas på H&M) och ett lypsyl. Det är lit emen det är ju semester! :)

Av Felicia Lansman - 26 juli 2013 15:25

Hej! sorry att jag inte har skrivit nått men i söndags åkte vi hem till pappa och packade, på måndagen åktwe vi hit, tisdagen tältade vi, i onsdags gick vi långt med hundarna, igår va vi på kolmården, idag chillar vi med släkten och ska mysa, imorgon ska vi bada, på söndag till måndag ska vi till skara sommarland! Så vi åker hem nästa vecka nån gång.

Nu sitter hag ocj lyssnar på (LET HER GO) och väntar på min farbror som ska komma, jag har saknat honom jätte mycket och han ska ta med en hund för han är hundvakt åt en stor hund som heter ingo. Jag ska importera 392 bilder och 49 videor! Rona (min hund) har badat och lekt så att hon ligger och sover. Igår fick jag 1 blåsa och 8 nya myggbet. Nu sk ajag äta godis :) Så vi hörs! DET HÄR INLÄGGET BLEV JÄTTE LÅNGT MEN HEJ DÅ! :)

Av Felicia Lansman - 16 juli 2013 11:56

Hej, igår va jag och mamma och handlade på mio, hööks, jysk, ÖB, Brisak, cost contry, dennis home, ica och mc donalds! Jag köpte ett iphoneskal på brisak för 40 kr, ett bord som jag ska ha brevid sängen ett svart med 3 hyllor på mio som mamma betalade och smink servetter på ÖB för 10 kr. Och 1 hamburgare med 1 jordgubbs milkshake  Det var sjukt biligt på Hööks, det var 1 schabrak för 50 kr! Jag ville köpa till sälen men hon har redan 2 och hon är ju bara nästan min häst så aa jag köpte inte. Det fanns rosa, blåa, vita, bruna, biega och svarta!   Nu sitter jag med datorn och bloggar. Jag vaknade för 1 timme sen och har inte ätit frukost! Vi ska kanske och bada idag med hundarna, efter det ska jag gå långt med min hund i tränings kläder och löpparskor! Nu ska jag äta men klöm inte att titta föra inlägget! BYE BYE                    

Av Felicia Lansman - 16 juli 2013 11:52

Hej! Jag tror jag ska ändra Namn på bloggen, men vet inte vad den ska hetta! Komentera: det ska vara kort, passa till min blogg och mig, det ska vara ganska likt mitt namn   GLÖM INTE ATT KOMENTERA!

Av Felicia Lansman - 4 juli 2013 12:49

Hej idag har jag: varit på biblioteket och lämnat en bok, köpt glass, tittat på tv, ätit frukost och ska äta lunch nu! :) jag ska städa sen men är fortfarande lite sjuk. Men hos mamma har jag fått en ny säng, den är en dubbelsäng som är 130 tror jag! Men nu ska jag äta och städa! Så vi hörs imorgon <3

Av Felicia Lansman - 2 juli 2013 15:01

Hej! Jag ska ha en frågesund när min lillebror och hans kompis har gått ut! då kommer jag filma inte skriva   Ska bli kul för jag har bara gort 2 videor tror jag  Nu smsar jag med min bff (Towa) vi ska ju resa på måndag men hon kommer på söndag och sover lver 1 natt för vi åker tidigt på morgonen på måndag! Vi ska vara borta i 6 dagar och sen åker hon till skåne några dagar, Jag ska vara med mamma i 2 veckor och sen med pappa i 2 veckor   Men det komer en video om typ 1 timme så kolla in då också!

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards