FeliciaLansman

Alla inlägg under maj 2013

Av Felicia Lansman - 31 maj 2013 23:01

Hej! min kompis dessi ska sova över hos mig nu!   jag har fått en ny data och idag i skolan var vi på skansen och på akvariumet....jag var ju rädd för ormar men idag klappade jag en mellan stor orm det känndes som en kin väska   nu ska vi titta på tv....HEJ DÅ  

Av Felicia Lansman - 23 maj 2013 15:50

Tjäna! jag bakade chokladbollar för typ 5 min.....men nu sitter jag och lyssnar på (be alright och noting like us av: justin bieber)   Det är skolavslutning om typ 3 veckor  Igår bestälde jag en pallet med typ 50 ögonskuggor och en näsesär som man kan sätta borstarna i locket på! från: lightinthebox.com eller .se      dom kommer om 10-20 arbetsdagar! jag längtar att få dom och då kommer jag göra en video på när jag öppnar och visar dom  Om ni vill så kan ni skriva i gästboken så kommer jag att svara på era frågor eller ja iallafall att läsa det ni har skrivit! nu ska jag spela så jag skriver imorgon efter stallet om jag har tid...?! BYE BYE!   

Av Felicia Lansman - 21 maj 2013 19:28

Hej jag har inte bloggar på ett tag för det har varit lite jobbigt! Men nu är det över... Jag är hemma från Spanien. Fast det har jag varit i en vecka idag:-) i före går var jag med min bästa kompis och min pojkvän! Igår red jag och ska rida imorgon! Idag fiskade vi med klassen me. Jag fick bara n fisk "mört" :-( nu ska jag koppla in mitt Xbox 360 som kom idag det är kinect :-) det är svart såg jag nu! Vi hörs imorgon, det kommer komma ett tivoli på fredag,lördag och söndag! Och på lördag kommer en cirkus! Bye bye :-)

Av Felicia Lansman - 11 maj 2013 09:58

Hej! jag är i spanien....... jag åkte dit i torsdag och åker hem imorgon  vi ska gå till stranden snart och bada och sen ska vi shoppa fast jag har redan shoppat jätte mycket  jag ville bara säga det men jag berättar vad jag har köpt när jag är hemma igen  

Ny!

Av Felicia Lansman - 4 maj 2013 17:38

    Hej idag var jag och min mamma och köpte en ny keps till mig! jag bara älskar dig jag har till och med på mig den inne.....  Jag har skaffat en kille i tisdags  kan kaske säga mer om honom nån annan gång för jag vet inte om han vill vara ned på min blogg......han vet inte ens att jag har en blogg  Men aja vi kanske ska kolla på film och äta godis tillsammans ikväll men just nu är han på hockey träning.....opps sa att han går på hockey  Men vi hörs och ses imorgon  HA EN TREVLIG LÖRDAG ALLA LÄSARE!

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards