FeliciaLansman

Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Lansman - 29 april 2013 15:57

Hej jag är sjuk!   Jag har ont huvudet, ont i halsen och snuvig! alltså förkyld (Jag var hemma och kommer vara det imorgon också) På onstag är vi lediga men imorgon är det vallborg men det är skola ändå men jag kommer ju vara hemma!  Nej nu ska jag lyssna på musik så vi hörs imorgon och så kanske det kommer någon bild! PUSS OCH KRAM  

Av Felicia Lansman - 20 april 2013 12:20

Lördag! idag ska min bästa kompis sova över hos mig (felica)   jag har varit ute med hundarna på några ängar! men vi ska äta godis kolla på tv och film, prata,skratta och softa   men nu sitter jag och lyssnar på musik (ingen musik inget liv) VI HÖRS  

Av Felicia Lansman - 13 april 2013 11:48

Tjäna! Jag sitter och spelar Sims 3! :-) igår var jag i stallet det gick bra och kollade på let's Dance.....! Idag ska jag köpa godis, titta på tv och chilla! Jag har inget mer att berätta..... Så......vi hörs väl! :-)

Av Felicia Lansman - 7 april 2013 12:06

Nu bloggar jag från datorn! jag sitter och lyssnar på musik och pratar med kompisar på facebook  idag ska jag göra läxor, vara ute med hundarna och min bror, filma och kanske baka!  JAG VILL FÅ MERA LÄSARE SÅ SNÄLLA TIPPSA MIN BLOGG TILL ANDRA MÄNNISKOR                     HÖRS  

Av Felicia Lansman - 4 april 2013 08:44

Halloj! Igår efter stallet var vi hos några kompisar och år tacos. Idag ska vi till simhallen och bada och efter det ska jag till ip det betyder idrottsplats.....med 3-4 kompisar! Vet inte vilka som kommer vara där. Men imorgon ska mamma på festival från fredag till söndag och då kommer pappa och ska vara med oss hemma hos mamma! Vi hörs imorgon! Hej dååå :-)

Av Felicia Lansman - 2 april 2013 20:38

Förlåt har inte kunnat blogga för har varit hos min farmor och farfar! Jag har fåt 2 påsk ägg ett med godis och pengar och ett med en nalle, två jätte stora balkonger och godis! Jag kom hem igår......men imorgon blir det stallet :-) nu tittar jag på tv och sitter med mobilen! Vi hörs imorgon :-)

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards