FeliciaLansman

Alla inlägg under september 2012

Av Felicia Lansman - 29 september 2012 16:32

Har bakat cupcakes nyss! Ska äta godis i kväll och kolla på film:) hörs!

Av Felicia Lansman - 28 september 2012 18:55

Idag är det fredag! ska äta nu vi ska är chicken nuggets och pommpa  Sen ska jag äta chips och kolla på tv!                                                  
       HÖRS IMORGON  

Av Felicia Lansman - 26 september 2012 20:36

                                                  
    LITE INFO OM MIG  

  • HETER FELICIA!
  • ÄR 11 ÅR!
  • VI ÄR 4 I MIN FAMILJ!
  • DET ÄR JAG,SEBBE MIN LILLEBROR,MAMMA,PAPPA!
  • JAG GÅR PÅ RIDNING OCH JUDO!
  • GILLAR ATT KOLLA PÅ FILM,SOFTA,VARA MED KOMPISAR MEST KILLAR,CYKLA,ÄTA GODIS OCH GLASS,SITTA VID DATORN! OCH TRÄNA MIN HUND ,BADA,DANSA,BADA MIN HUND,KGOSA MED MIN HUND!
  • HAR 2 HUNDAR OCGH 1 KATT!
  • ÄLSKAR GODIS,GLASS,KILLAR,DJUR,SLÄKT,FAMILJ,KOMPISAR,TIVO
    LI,SHOPPA!
  • GILLAR INTE FISK,SPENAT,SKINKA,TOMATER,SALLAD!
  • GÅR I 5:AN!
  • BÄSTA I SKOLAN ÄR KEMI,HEMKUNSKAP,SLÖJD!
  • HAR 1 SYSKON OCH ETT HALV SYSKON!
  • HAR BLÅA ÖGON!
  • BLONT,BRUNT HÅR LITE BLANDAT!
  • MINA FAVORIT POGRAM PÅ TV: LIFE WHIT BOYS,ICARLY!
  • MIN FAVORIT MAT: PIZZA,TACOS,HAMBURGARE MED POMMES,KÖTT OCH POTATISKLYFTOR!
  • GILLAR MODE,SMINK,SKOR,VÄSKOR,SMYCKEN,PARFYMER!

                                                  
          

Av Felicia Lansman - 18 september 2012 16:00

Sitter i soffan och softar hade idrott idag och vi orienterade! Imorgon ska vi orientera i en skog:)

Av Felicia Lansman - 17 september 2012 21:30

Vi sitter på ett berg ovanför havet. Du säger:
- älskar du mig?(som vän)
Ja svarar inte och du ser att en tår droppar Ner i havet.
Och jag säger:
- När du hittar den där tåren så ska jag sluta ÄLSKA DIG min vän<3

Vitsen med det här är att du aldrig kommer att hitta min tår. JAG ÄLSKAR DIG! Skicka det här till alla du älskar som VÄN i din kontaktlista. Får du tillbaka

0-3: var inte ledsen, Du är iaf omtyckt:)
4-7:många gillar dig! :)
8-11:Du är älskad!<3

Av Felicia Lansman - 16 september 2012 16:14

Hjälpt till på ett barn kalas det var kanska jobbigt fast kul! och fick penga och godis för det<3 :)

Av Felicia Lansman - 13 september 2012 16:09

Sitter i soffan och hör inget! :)

Av Felicia Lansman - 9 september 2012 19:51

Kom hem från klassresan idag! Vi var på Boda Borg det var jätte kul att körs banor! Och vi skulle åka bananbåt men jag ville inte så jag fick åka motorbåt det var jätte kul vi åkte på det fortaste<3

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards