FeliciaLansman

Alla inlägg under januari 2014

Av Felicia Lansman - 30 januari 2014 21:33

Har inte kunnat blogga men nu kan jag, lite saker som har hänt:
Mamma fyllde 37 då åt vi semla
Pappa fyllde 42 då åt vi glass
Slutat med medicinen
Bikinin har kommit
2 matte prov
1 so förhör
Läst ut en bok (40 sidor på 1 kvart)
Den nya killen kastade en basketboll på min svanskota där jag har ont med flit idag på idrotten
Jag och Towa satte ihop bådas hår i en flätta
Ska ha 2 svenska nationella prov nästa vecka
Ska ha bild imorgon
Spelade basket på idrotten idag
Hade ingen idrott igår så slutade 13.00
Matpraowat i matsalen (fick A i betyg)
Inga engelska glosor på 2 veckor
Tagit selfies!!!

Av Felicia Lansman - 18 januari 2014 11:59

Irrade gamla bilder på pappas data.
Fint att jag blundade på scootern ?

Av Felicia Lansman - 18 januari 2014 11:53

Sitter i sängen och kikar med best fredo = Towa, lyssnar på Musik, fyller i kalendern. Vad ska man göra en lördag??? Hade tänkt att göra videos, läxor, ska fika sen med pappas tjej och hennes barn, städa och göra mig i ordning. Älskar hen som uppfann Musik, älskar det!

Jag och Towa för typ några år sen, ser fett små ut!

Av Felicia Lansman - 17 januari 2014 16:53

Mina höga uggs blev ju förstörda så jag hade inga vinterskor. Mamma och min syster va och köpte skor så då köpte dom 2 par till mig. Låga Svarta uggs storlek 39, svarta stilettklack skor med fake päls och 2 spännen.
Är super glad över båda och längtar över att få gå med dom ute :)

Av Felicia Lansman - 16 januari 2014 22:04

Igår beställde jag en USA bikini från lightinthebox.com det är en super bra och billig hemsida där man nästan hittar allt: skor, kläder, väskor, bikinis, lite smink och annat roligt. Jag har beställt där ifrån förut och den kom helt och fint. Bikinin ska komma om några dagar, det är/va rea på alla bikinis vissa har gått ut. Min bikini kostade bara 88 kr på rea och det finns S M L och i olika färga på vissa bikinis. Jag tycker ni ska gå in och kolla hemsidan ni kommer inte ångra er, jag lovar! ;)

Av Felicia Lansman - 16 januari 2014 22:00

Idag efter doktorn åkte vi till Apoteket och köpte medicin och flux.

Rosa = jordgubb = för 6-12 år
Blås = mint = för vuxna

Är så glad att det äntligen har kommit så mycket SNÖ!!! :D

Av Felicia Lansman - 16 januari 2014 21:55

Jag har ju varit sjuk hela veckan, jag har varit förkyld, feber, måt illa, ont i halsen, huvudet och öronen. Det började i lördags med att jag hade ont i halsen sen på måndagen blev det värre och jag mådde illa och allt annat. Så idag åkte jag och pappa in till doktorn för att ta prover. Första fick vi gå till en kille som kollade mina öron, kollade halsen och frågade vart jag hade ont. Sen gick vi ner till en tjej som tog blod prov (stick i fingret) och hals prov (stoppade ner en stor topz längst bak in munnen på halsmandlarna). Killen sa oxå att jag skulle få spola öronen för att dom skulle kolla där och se om jag hade någonting där, så jag spolade öronen efter proverna. Sen gick vi upp till killen igen som hade fått svaren. Jag har öroninflammation och halsfluss. Jag trodde att jag bara var förkyld men det var jag inte så det var bra att vi åkte in till doktorn. Nu måste jag ta antibiotika i 10 dagar 3 gånger om dagen, 1 morgon 1 lunch 1 kväll. Det ät jätte jobbigt för dom smakar super äkligt. Jag ska vara hemma imorgon och villa. Jag ska gå till skolan nästa vecka för det smittar bara om jag delar bestick, pussas eller sa dom får mina baciller från munnen.

Efter doktorn åkte vi till Apoteket och hämtade medicinen, sen åkte vi till Lidl och köpte yoghurt så jag kan svälja tabletterna och sen åkte vi hem och villade.

Jag tar tabletterna med youhurt och vatten medans jag håller för näsan så att jag inte känner någon smak. Yougurthen ser ut som rosa sockervadd med frukt bitar. Tabletterna är så stora så jag får dela i 4 delar och svälja 1 och 1.

Av Felicia Lansman - 15 januari 2014 20:35

Jag <3 glassen, glassen fick vara med på bloggen. Glass på min namnsdag // bilder från igår :)

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards