FeliciaLansman

Alla inlägg under juni 2013

Av Felicia Lansman - 29 juni 2013 16:09

Hej! jag har arit och tävlat min  hund, hon skulle springa mot 6 andra och den snabbaste vann! Men hon kom 4 av 6   Det var första gången hon tävlade, det fanns en hund som heter moa och ho spelade fotboll själv! vi åt pizza till lunch och har köpt hinkar med godis!   Det är bara mitt   Jag lyssnar på musik och smsar med kompisar, nu ska jag städa mitt rum för linn har sovit här 2 dagar i rad och vi har röjt (lite)  Om 2 veckor åker jag och min bästis (Towa) till landet och ska bo i en stuga själva! Jag va hos Sälen igår och Linn va med det gick bra men hon va trött av värmen! Vi hörs nån dag! Mitt nya ord: CHILLA GORILLA!!!   

Av Felicia Lansman - 15 juni 2013 10:25

Tjäna! Min kompis Linn har sovit över i 2 dagar, igår va vi med våra pojkvännerna :-) det ska vi idag oxå! Nu ligger vi i sängen med mobilerna och ska snart äta <3 vi hade skolavslutningen i torsdags det ät jätte skönt att ha sommarlov! Nu ska vi ringa killarna så vi hörs sen! :-) <3

Av Felicia Lansman - 12 juni 2013 16:25

Snart är det sommarlov! Imogon är det skolavslutning   JAG LÄNGTAR SÅ MYCKET! Idag var vi och badade med skolan och åt glass det var jätte varmt och skönt   Efter skolavslutningen imorgon ska jag var med en kompis (LINN) hon ska sova här till fredag! Och idag ska jag klippa mig fakstiskt och 1 och en halv timme alltså kl. 18.00   Just nu sitter jag med datan och lyssnar på music ska snart sätta på lös naglarna! vid midsommar ska min hund tävla i att springa fort! Men nu ska jag sjunga och dansa! Nu har jag tagit hem allt från skolan och ska gå igenom det oxå! BYA BYE....  

Av Felicia Lansman - 11 juni 2013 14:21

Fakta om Robin!

  • 1 katt som heter Bosse
  • Han spelar hockey
  • Han kan göra volter från vad som helst
  • Han är 01 som jag
  • Han bästa kompisar heter Tim och Charlie
  • Han har Brun-gröna ögon och kanska ljusthår eller sådär
  • Han åker sparkcykel och cyklar
  • Han har 1 riktig bror
  • skilda föräldrar som jag
  • Hans pappa har en ny tjej som redan har barn ett av dom heter Jocke
  • favortit färg tror jag är typ grön
  • kan mer men kan inte skiva för det är privat

                                  DET VAR FAKTA OM ROBIN!   

Av Felicia Lansman - 11 juni 2013 14:15

Hellow! Kom nyss hem från näst sista dagen i skoan    på skolavslutningen ska jag ha en vit, blå klänning, vit convers, örhängen, ett hals band och imorgon ska jag klippa mig det kommer bli skit snyggt och då kommer jag ha en hög toffs! Mamma jobbar, min pappa ska gå på min lillebrors så min stora syster ska gå på min!    Jag har gort 2 egna låtar men jag har tagit en melodi ocg gort om texten! melodi: whistle med flo rida och what are words med chris medina    Nu ska jag göra ett inlägg om fakta om robin (min pojkvän) och en frågestund på videofyme!   

Av Felicia Lansman - 2 juni 2013 12:00

Tja! idag ska ag kanske klippa mig läger upp en bild isåfall! idag ska jag och min kompis Ida gå och bada ronja i en sjö  Jag ska göra läxor också  Nu siter jag och lyssnar på musik och väntar på Ida! det är skolavslutning för mig om 11 dagar   Då ska jag ha på mig ett linne och ett par shorts som sitter ihop men det ser ut som en klänning den är vit och kommer från gina tricot   jag åt precis frukost och har dushat men på smmarlovet ska jag: bada, sola, äta glass, midsommar, vara med kompisar, resa till: dalarna, järvsö, småland och kanske utomlands, vara med min pojkvän, blogga, mera men inte kommer på och CHILLA! BYE BYE VI HÖRS SEN  

Av Felicia Lansman - 1 juni 2013 10:10

Tjena! Nu sitter dessi och sminkar mig med concealer,puder och mascara! sen ska vi till centrum för jag ska köpa solglasögon och ett par legjens jeans som är turkosa   Vi har ätit frukost och kollat instagram och videofyme! Vi hörs sen men idag ska vi på middag så jag kanske skriver imorgon eller ikväll!   

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards