FeliciaLansman

Alla inlägg under september 2013

Av Felicia Lansman - 29 september 2013 17:58

I fredags hos sälen hoppade jag henne i galop. Hade ett hinder på långssidan (70 cm i kors). Ska höja nästa gång för nu vet jag hur hon är och hoppa. Hon ökade farten själv för hon tyckte atta det va jätte kul. I början när jag skulle få henne i galop började hon sparka bak ut för hon tyckte att det va kul men jag ramlade int eav som tur va. Så jag är jätte nöjd hur hon hoppade och galoperade. Hon har aldrig varit lung i galopen på volten hon har alltid börjat springa runt för att hon blev rädd och ville busa med Mar (en annan häst i stallet). Nu ska jag äta så hörs nån annan dag   

Av Felicia Lansman - 29 september 2013 17:49

Idag va jag, sebbe, mamma och Elin på max och åt lunch sen åkte vi till centrum och va inne på gina, new yourker och stadium innan det va vi på inter sport och köpte skor till sebbe. På gina köpte jag en shorta som är genom sklinig och svart och en kort svart tröja som det står ÉTOILES på med vita bokstäver. På new yourker köpte jag en blå t-shirt som det är en smile med en usa tunga också köpte jag en fleece väst me leopard mönster med öron på luvan och bollar på snörrena. Bilder kommar upp någon annan dag. På stadium byte jag ett par mjukis byxor som jag fick igår till 1 storlek större för att dom va för små. Dom är svarta med 2 knappar på rumpan bilder på dom kommer också någon annan dag.   

Av Felicia Lansman - 26 september 2013 18:03

Va typ 0 grader i morse så nu börjar det bli vinter och börjar bli dax att ta på sig mössan!        

Av Felicia Lansman - 26 september 2013 18:01

Av Felicia Lansman - 26 september 2013 17:58

Dagens outfit

Av Felicia Lansman - 25 september 2013 19:36

Idag va jag i stallet och red på Sälen. Jag red ut med Louise en annan tjej i stallet som rider en häst som heter mara. Idag slutade vi 1 timme tidigare så vi åkte till stallet tidigare. Hade sovmorgon i morse. Börjar halv 9 alla dagar utom onsdagar då börjar jag 9.15 Imorgon ska jag äta middag hos mamma och kanske vara med min bästis Towa. Imorgon har jag engelska prov... På fredag ska jag till stallet, mysa och ha kul. På lördag ska jag träffa mormor och morfar hemma hos mamma. Nu ska jag äta en vanilj muffins och chilla. Bye Bye :)

Av Felicia Lansman - 22 september 2013 10:31

Igår va jag och mamma på 4 affärer men vi handlade bara i 2. Jag fick 2 par bagjeans av mamma som hon hade hemma ett par ljusa och ett par svarta. Jag ska få ett par mörka också kanske idag. Vi åt godis, kollade på film, åt tacos och min syster kom hit. Hon har ju flyttat hemifrån. Nu sitter jag med ipaden och kollar lite. Ska hem till pappa idag, ska och kolla glasögon i centrum. Kommer nog blogga om hur dom ser ut. Ska äta nu, Bye Bye. :)

Av Felicia Lansman - 21 september 2013 11:17

Igår fyllde värdens bästa lina 12 år! Hon hade tjejmiddag så jag hann inte blogga. Det var jag, Linn, felicia, Johanna, Jennifer, Andrea och Lilly + lina. Vi åt tacos, glass, godis och chips. Först öppnade hon paketen sen åt tacos och glass vi sen gick vi ut kl 20.05 för att ha kul då va vi med 2 killar i våran klass sen kl 21.05 gick vi hem och lyssnade på music och hade mysigt. Nu äter jag frukost och bloggar. Idag ska jag jobba med lite skolsaker. Men ska smsa med några kompisar nu så Bye Bye! :)

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards