FeliciaLansman

Alla inlägg under december 2013

Av Felicia Lansman - 31 december 2013 16:24

2013 har varit är ganska bra år: jag har kommit över min flygrädsla, nya vänner, fått skåp i skolan och mer. Inget dåligt jag kommer på. Hoppas det händer många roliga saker 2014 och att det blir ett spännande år.

Nu är vi hos våra kompisar här ska vi äta mat och godis, tända raketer.

Gott nytt år! 2013 - 2014

Av Felicia Lansman - 28 december 2013 17:14

Nu ska jag färga håret brunt för jag har fått en utväxt på mitt gamla hår, bye bye rött hår kommer sakna dig! Hej hej bruna hår <3

Av Felicia Lansman - 28 december 2013 17:01

Bilder från 2013   
 

Av Felicia Lansman - 25 december 2013 18:02

Igår va det julafton, jag hade det jätte mysigt med min familj och Elins bästa kompis Kajsa som också va med oss. Jag fick 4 victoria secret: 2 mango temtation för mamma och martha köpte samma, pear glace och en annan lila typ fresh något, 5 små parfymer, 1 t-shirt med en katt och en gubbe, ett ipad tangentbord, ett spel, idol 2013 skivan och Sandra från idol 2013 autograf och mer kan fota imorgon. Vi kollade på Narnia för typ 3 timmar sen och jag sov under hela filmen. Vi väntar på mamma sen ska vi bada, äta och kolla på dumma mej 1. Jag har sett den men den går på tv. Jag har gort om i mitt rum kan nog fota det imorgon.

// god jul i efter skott

Av Felicia Lansman - 11 december 2013 08:12

Igår när jag skulle stå på händer ramlade jag över så jag fick ont i ryggen.

På matten va jag Felicia Lina och Linn i ett annat klass rum själva. Då kom det 3 små killar som va jätte jobbiga först dansade dom utanför fönstret, kastade glas i marken så att det lät, bankade dom på fönstret. Efter ett tag kom det typ 20 barn och bankade på fönstret och när Felicia öppnade fönstret och skrek "Håll käften!" Stoppade dom in en pinne så att vi inte kunde stänga fönstret då skrattade alla vi så atta vi nästan låg på golvet. Sen hämtade vi Tina vår matte lärare då sprang dom iväg.

Igår beställde Felicias pappa biljetter till Justin Biebers film Belive som vi ska se nästa fredag. Första dagen på jullovet för oss. Det ska bli jätte mysigt bara 2 bästisar på bio ensamma (skönt)

Av Felicia Lansman - 10 december 2013 16:51

Nu har snön kommit och det är Vinter!
Vintern är rolig men inte alltid.

Positivt: dricker varm oboy, åker skidor, snöbolls krig, julafton, nyårsafton, jullov, snö, julklappar, pepparkaks hus, papparkakor, lussebullar

Negativt: snö innan för kläderna, försenade bussar, kö för olyckor, tunga kläder, kallt, halt

På vintern är det så kalt att jag längtar till sommaren och på sommaren är det så varmt att jag längtar till vintern. Det är alltid så för mig.

// Love U Winter! <3

Av Felicia Lansman - 10 december 2013 16:44

I fredags till lördags sovde Linn över, vi åt chips, god mat, filmade lite och tittade på idol. I fredags jul bakade vi lusse bullar och pepprar kakor, Emilie och Felix red på min rygg och Jag hade båda 2 i knät när vi tittade på sammys äventyr 2. I söndags va jag sebbe och pappa barnvakt åt mina kusiner Maja och Stella i 4 timmar, vi lekte i snön, åt kakor med saft, tittade på film och gosade i soffan. Min kusin "Maja" som är 2 år vet hur man går in på en iPhone och Tar foto så hon tog ego bilder på min mobil.

// bilderna är från i Lördags

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards