FeliciaLansman

Alla inlägg under oktober 2013

Av Felicia Lansman - 29 oktober 2013 12:31

God morgon! Nu sitter jag och dricker varm oboy och duschade precis. Idag ska jag ta medel på på foten, har duschat, fixa naglarna gjorde jag igår, packa ska jag göra sen. Hur jag gör varm oboy: 1. Värm bara mjölken i mikron i 2 minuter 2. Lägg i oboy i varma mjölken och blanda 3. Ska vispgrädde med vaniljsocker i en liten burk. Grädden ska vara rinig inte grädde den flyter ändå. 4. Häll i grädden i oboy fota och lägg ut på instagram och bloggen. 5. Drick och njut.

Av Felicia Lansman - 28 oktober 2013 10:52

Idag är det Måndag... Jag hatar måndagar men den är veckan är det HÖSTLOV!!! Jippi! I övermorgon åker vi. Längtar så att jag håller på att dö! Igår åkte vi bara till mamma och tittade på solsidan (del 1 och 2 för mamma hade inte sett del 1 och del 2 va ju igår kl 20.00) och åt choklad pudding med grädde i soffan. Sebbe är sjuk så jag är hemma och tar hand om sebbe och Ronja, Rex är hos pappa för det är onödigt om han är hos mamma i 3 dagar eftersom han inte ska med till mormor och morfar men rionja ska ju med så att hon är hos mamma därför tar ag hand om henne för att Rex inte är här. Nu sitter jag med datorn medans sebbe spelar på tv. Vi åt varm oboy med grädde och bagget till frukost och till Lunch ska vi äta ica pizza. I morse tittade jag och sebbe på någon film som va jätte bra men kommer inte på vad den hette.


Puss och Kram // Felicia :D

Av Felicia Lansman - 28 oktober 2013 10:51

Glömde bilderna från tjejmiddagen.

Av Felicia Lansman - 26 oktober 2013 23:06

Fotade inget hos Linn men 2 bilder innan på ni outfit. Först öppnade hon paket, sen åt vi tacos, sen glass, sen gick vi ut och pratade, sen åt vi godis, chips och spelade ett spel och sen gick alla hem utan lina för hon ska sova där och jag och Lilly va kvar. Vi ringde killarna med dom var tråkiga men vi skrattade så vi fick ont i huvudet och magen. sen 10 min senare gick jag och Lilly hem. Grattis i förskott Linn för jag är inte hemma på din riktiga födelsedag och tack alla tjejer för en jätte rolig kväll.

Puss och Kram // Felicia :)

Av Felicia Lansman - 26 oktober 2013 13:14

Första dagen på höstlovet! Höstlov 9 dagar kvar..... Ska åka på onsdag och bara chilla!

// Höstlov????

Av Felicia Lansman - 26 oktober 2013 13:12

Ikväll ska jag på tjejmiddag hos Linn, jag lina och felicia ska mötas vid en stor parkering och gå tillsammans. Skriver med ikväll och kommer nog bilder också. Kan ju inte skriva vad hon ska få och om läser det här. Jag ska ha på min jeans, converse, och någon snygg tröja. Tittar på tv ich gosar med Ronja (min hund). Nu ska jag ta fram kläder och göra mig i ordning.

Puss och Kram // Felicia ???

Av Felicia Lansman - 25 oktober 2013 18:46

Idag prov-red jag en stor häst som heter Plex. Han av jätte duktig i gallopen, skumpig i traven och jätte snäll i spiltan. Han är typ värdens snällaste stor häst. Vi hade engelska prov som gick bra men va lite svårt. I onsdags på musiken uppträde jag, Felicia, Lina och Linn för hela klassen och fick A i betyg. Vi sjöng och dansade till uncover med zara larsson. Lukas åkte till Turkiet idag och imorgon åker Jonhatan till Italien. Nu har jag höstlov och det är bara 5 dagar kvar tills jag åker till mormor och morfar, onsdag till lördag. Det tar ca 4 timmar till dom om vi ska stamma och köpa godis, gå på toa och äta och sånt. Ikväll ska jag titta på film, äta chips, om 10 min ska jag äta pommes och chicken nuggets och bara chilla hela höstlovet.

Puss och Kram // Felicia :) <3

Av Felicia Lansman - 22 oktober 2013 08:05

Igår vart det ingen ridning för att jag mådde illa och hade ont i huvudet för att jag inte hade druckit vatten och inte ätit något. På onsdag blir det kanske ridning vet inte för Sälen är ju låtsas mamma. På fredag ska jag prov rida en stor häst så då rider jag nog inte Sälen. På fredag är det sista dagen innan höstlovet. Då ska vi åka till min låtsad mormor och morfar och bara ta det lugnt. På halloween är vi hos dom så vi ska kanske baka hjärn tårta och läskiga kakor.

Jag sitter i skolan och har inget att göra. Idag ska jag kanske vara med lina och Felicia vet inte än.

Puss och Kram // Felicia <3

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards