FeliciaLansman

Alla inlägg under augusti 2013

Av Felicia Lansman - 29 augusti 2013 07:53

Hej nu sitter jag i soffan och ska gå till skolan om 10 min! Jag har ju börjat 6 och har fått skåp. Igår hade jag utveklungsamtal... Men nu ska jag gå för min bästis ringde! Men vi hörs ikväll :)

Av Felicia Lansman - 19 augusti 2013 19:40

Tjänna! Imorgon börjar #skolan skiiiiiit tråkigt fast ändå roligt att börja 6, få skåp och träffa alla nya och gammla kompisar!

Jag har fixat min väska, dushat, ätit, gort en video som va för lång men ska fixa det nån dag, ska fixa kläder, fixa vad jag ska sminka mig med imorgon och välja en frisyr till imorgon, håller på att lyssna på musik och bloggar, har på mig pyjamas, borstat håret, tagit bort sminket, lite andra saker. Men nu är jag taggad för #SKOLAN    Men nu ska jag spela på min ipad, kolla instagram, kolla facebook, kolla videofyme, kolla youtube och kolla vine! För jag har redan kollat bloggen.

Idag i stallet fick jag hajen, vi red ut i skogen och hoppade över stokar, galloperade och klättrade på berg.

Ni får ha det så bra tills imorgon, då kommer jag nog blogga om skolan! Bye bye  

Av Felicia Lansman - 15 augusti 2013 16:05

Hej! Om 1 timme ska jag vara hundvakt åt 2 hundar tills imorgon, en valp som är typ 15 veckor och en som är typ 1 år! En svart (budah) och en brun (CC) alltså coco Chanel! Cc är en valp! Dom är grifonder! Men ny ska jag städa mitt rum, Bye bye! ?

    ps. det är inte dom på bilderna men endå nu vet ni hur dom ser ut!   

Av Felicia Lansman - 15 augusti 2013 00:38

Ni ska veta alla ni som skriver hat kommentarer! Jag skiter i vad ni skriver jag bryt mig inte för jag är en stark tjej även om det inte syns på ut sidan så är jag det på in sidan! Och gillar ni inte det jag gör sluta kolla in på min blogg då! Vill bara att ni ska veta......

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards