FeliciaLansman

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Skolan!

Av Felicia Lansman - 19 augusti 2013 19:40

Tjänna! Imorgon börjar #skolan skiiiiiit tråkigt fast ändå roligt att börja 6, få skåp och träffa alla nya och gammla kompisar!

Jag har fixat min väska, dushat, ätit, gort en video som va för lång men ska fixa det nån dag, ska fixa kläder, fixa vad jag ska sminka mig med imorgon och välja en frisyr till imorgon, håller på att lyssna på musik och bloggar, har på mig pyjamas, borstat håret, tagit bort sminket, lite andra saker. Men nu är jag taggad för #SKOLAN    Men nu ska jag spela på min ipad, kolla instagram, kolla facebook, kolla videofyme, kolla youtube och kolla vine! För jag har redan kollat bloggen.

Idag i stallet fick jag hajen, vi red ut i skogen och hoppade över stokar, galloperade och klättrade på berg.

Ni får ha det så bra tills imorgon, då kommer jag nog blogga om skolan! Bye bye  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Lansman - 28 september 2014 14:50

Hej! Den här veckan har det varit väldigt mycket i skolan så har inte hunnit blogga. Vi har haft No prov, skolfoto, (Det handlar inte om skolan men Jojo har fyllt år), jag och några kompisar ska på ett uppdrag (kommer mer info senare) och lite allmän...

Av Felicia Lansman - 26 juli 2014 11:33

Jag kommer ta en paus för jag har fått taskiga kommenterar så även fast jag inte bryr mig så orkar jag inte blogga på ett tag. Vet inte hur länge eller när jag kommer börja igen. Kommer säkert nått inlägg så där ibland. Kanske ska börja med youtube s...

Av Felicia Lansman - 1 juli 2014 16:24

Vi håller på att flytta med mamma som jag har skrivit några gånger. Flyt bilen med sängarna och soffan åker på lördag. Men vi är hos pappa den här och nästa vecka sen är vi hos mamma i 2 veckor. På söndag åker vi bort i 1 vecka, till en ö där vi ska ...

Av Felicia Lansman - 19 juni 2014 22:56

Imorgon är det midsommar och det ar bara gått 1 vecka av sommarlovet och det ska redan börja bli mörkt igen. Varför går sommaren så fort och sen så långtid att få tillbaka? Sommaren är det bästa på året men typ det kortaste också.   Nån dag måste...

:)

Av Felicia Lansman - 14 juni 2014 20:26

Kom hem igår kl 22.00 från studenten och nu ska vi kolla på film med hallon smoothie och naturgodis. Ha en bra lördag! ...

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards