FeliciaLansman

Alla inlägg under februari 2014

Av Felicia Lansman - 25 februari 2014 17:25

Imorgon åker ju vi till fjällen. Vi ska bara vara där till lördag eller söndag, jag hoppas till söndag. Jag kommer kunna blogga och smsa med kompisar i bilen eftersom jag har ipad tangentbord så blir det lite lättare. Jag kommer göra en video på vad jag har pakat som jag skrev i förra inlägget men den kommer upp ikväll eller imorgon innan vi åker. Har ni några frågor? kommentera så kan jag svara på dom imorgon i bilen när jag har tråkigt.

Av Felicia Lansman - 25 februari 2014 12:33

Va precis ute och joggade, det va jätte skönt att gå upp och ut gick jogga direkt. Ikväll kommer det en video på packningen eftersom jag åker imorgon. Ikväll ska jag läggs till massa låtar till Bilen imorgon vi ska åka i 5 timmar. vet ni någon bra låt? Kommentera

Av Felicia Lansman - 24 februari 2014 16:52

Gick upp kl 11.00
Biblioteket kl 11.30
12.15 Lunch
12.35 Tv
16.10 Joggade med Ronja
16.30 Tv
Det är så skönt med LOV!!!
Ska snart äta korv och pompa.
Imorgon ska jag packa, jogga, packa, äta Pasta sallad och Göra mig i ordning för att vi åker på onsdag.
Vad gör ni på erat lov? kommentera.

Av Felicia Lansman - 23 februari 2014 10:46

Sitter i sängen med datorn när internet slutar att funka så att man får blogga från i paden. Jag hade precis skrivit klart inlägget och skulle lägga ut det när internet försvann. Jag älskar ju att dansa så att igår dansade vi just dance 4 och körde zumba. Jag rekommenderar båda 2 för det är kul och om man gillar att dansa lär man sig nya steg. Idag ska jag hoppa en stor häst (mer info om det efter)

Om ni har tråkigt lyssna på Linus svenning med fast car och den enda för mig. Jag lyssnar på dom 2 om och om igen, älskar dom.

Gillar ni mitt intro? Ja eller nej?
Jag gillar det för det är bilder på minna konstiga kompisar, hundarna och bilder från mitt liv. Jag känner att det handlar verkligen om mig och min blogg. :)

Av Felicia Lansman - 22 februari 2014 14:55

Jag har gort ett intro som är 10 sekunder om mitt liv i bilder som jag ska ha innan videorna på videofyme den går inte att ha innan videorna på vine för dom får vara max 6 sekunder (hela videon)
 

Av Felicia Lansman - 20 februari 2014 18:07

Igår klättrade vi och det va super kul, men innan åt vi Mac Donalds, sen åkte vi dit klättrade sen hem. Idag hade jag sista svenska nationella provet (men det va muntligt), va på skol dm hockey match men vi förlorade med 6-0 för våran målvakt sög och deras spelare va skit bra, Lucas i min parallell Klass va den enda 01 all andra va 00. Efter skolan va jag med Lina, Imorgon ska jag rida och mysa för att det är fredag, lördag vet jag inte kanske vara med nån kompis, söndag rida, måndag & tisdag njuta av sportlov som vi får imorgon, onsdag åket vi till mormor och morfar till Lördag då åker vi hem, det tar 6 timmar för oss. Men jag måste plugga dit, där och på vägen hem! :( har kemiprov, matteläxa, läsläxa och frågor jag ska svara på. Ska försöka blogga och filma när jag är där. Nu ska jag äta och sen kolla på tv. :)

Av Felicia Lansman - 19 februari 2014 08:23

Jag är Ensam i skolan och har inget att göra. 45 min kvar tills jag börjar men det kommer några om 15 min. Idag har vi 2 eller 1 nationellt prov (muntligt) 1 i 3 min och 2 i 30 min. 30 = diskutera 3 = redovisa något man har gort (konsert, resa, match) det blir ingen ridning för jag ska och klättra klättervägg. Har aldrig gjort det förut så det ska bli jätte roligt. :)

Av Felicia Lansman - 15 februari 2014 12:52

Mysigt på morgonen efter frukost med chips och Mer till pretty little liars! :)

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards