FeliciaLansman

Alla inlägg under november 2013

Av Felicia Lansman - 29 november 2013 22:15

Igår bakade vi kladdkakas muffins för sebbe ska sälja dom imorgon. Jag fick C+ på mitt geografi prov idag, det gick bra att rida Sälen, fölet började gosa med mig som om jag va hennes mamma. Imorgon ska jag på tjejmiddag, Felicia kanske ska sova här, Lina har bara varit borta halva tiden imorgon, jag ska ha sov morgon, vara med kompisar, äta godis och dricka läsk. Mamma är på tjejmiddag nu så jag och sebbe är ensamma hemma. Vi har ätit, kollat på film med chips och jag ska nog sova nu är jätte trött efter den här veckan.

Idag i skolan hade världens konstigaste lärare som jag berättar om imorgon om jag kommer ihåg för jag håller på att somna.

Puss och Kram// Felicia :)

Av Felicia Lansman - 26 november 2013 18:04

Av Felicia Lansman - 26 november 2013 18:01

Alla rätt på slöjd provet idag 30/30
Geografi prov på torsdag
Simning imorgon
7/8 rätt på matte läxan
Och inget på fredag lördag eller söndag.

Nu är jag med Linn och sitter i soffan.
Ska göra läxan och äta snart.
Titta på tv kl 21.00-22.00

Av Felicia Lansman - 23 november 2013 15:48

Festen igår va sådär, Lina åkte till Jamaica kl 3.30 imorse så många blev ledsna (jag va en av dom) för att hon är borta i 2 veckor och alla tror att det är en kompis som åker bort i 2 veckor men Lina är speciell ingen annan är som henne i hela världen, någon blev sårad när man sansade tryckare, det spårade ut lite när Lina skulle gå då. Jag och en tjej kompis gick in på toan och tog bort sminket, sen när vi kom stog våra närmast killkompisar ca 12 i 6a i en ring runt dörren för att trösta oss. Sen skulle vi gå in och dansa då gick jag iväg och pratade med mina 4 närmaste killkompisar och Felicia blev tröstad av 2 tjejer i 8. Men det är bra nu. Felicia sov över igår till idag och Linn ska sova över idag till imorgon. Vi ska vara med Rambo och Victor när hon kommer om 15 min.

// ut spårad fest men roligt

Av Felicia Lansman - 20 november 2013 08:34

Nu har jag varit sjuk i 2 dagar men nu ska jag till skolan. Jag mådde illa hade ont i magen och huvudet. Det är inte färg på mina byxor det är på spegeln.

Mot skolan// Felicia <3

Av Felicia Lansman - 17 november 2013 12:17

Igår va mitt hår så ljust så vi färgade det mörkare röd och nu är det finare! :)

Av Felicia Lansman - 16 november 2013 20:13

Klart! Före och efter.....är jätte nöjd
men ska se hur det är imorgon :D

Av Felicia Lansman - 16 november 2013 10:45

Idag ska jag färga håret rött och längtar efter att få se hur det ser ut! Vi ska åka till en godis affär som har 700 sorter. Den är ny och öppnade för några veckor sen. Om jag färgar håret rött passar det bra till julen. På måndag har jag svenska redovisning och på torsdag har jag engelska redovisning. Nu ska jag äta frukost och göra mig i ordning.

Puss och Kram // Felicia :)

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards