FeliciaLansman

Alla inlägg den 16 april 2014

Av Felicia Lansman - 16 april 2014 19:56

Igår va jag Lina och Johanna i stan i 3 och en halv timme. Först åkte vi buss till gullmarsplan sen tunnelbana till r centralen. Vi gick till hollister och skulle till en annan men hittade inte så vi gik vilse i stan. Lina sa att hon hittade men vi kom bara mer vilse. Tillslut kom vi till museumet vi va på med skolan föra veckan så där i från hittade i till tunnelbanan. Vi skulle åka hem men tunnelbanan va trasig så vi åkte till Farsta och mötte några kompisar och sen åkte vi hem efter ett tag. Då va den fortfarande tradig så det tog en stund att komma hem. Måndag till tisdag sov Jojo och Lina över. Igår till idag soc Towa över. Idag till imorgon skulle jag sova hos Andrea men ska inte det. Jag lina och jojo av med Rambo och tim till 21.00 och sen gick vi in med dom till 21.30 Hag och Jojo kollade på skräckfilm medans Lina låg med mobilen. Först chucky sen saw v. Lina snarkar så hon somnade före mig och Jojo så började att skratta då reste hon på sig och sa: Vilket jävla humör, sen la hon sig ner igen och sov. Efter en stund snarkade hon igen så Jojo puttade lite på henne vände hon sig och slog jätte hårt på Jojo så vi började skratta för efter 5 sekunder sov hon igen. Sen la jag mig på Jojo och somnade. Jag och Towa va i centrum så det kommer upp en Haul sen eller imorgon. Red ju Sälen idag och hon va super duktig. bra galopp, mjuk i nacken och Jon lyssnade jätte bra.

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards