FeliciaLansman

Alla inlägg under mars 2014

Av Felicia Lansman - 3 mars 2014 19:28

Det är exakt en sån jag vill ha med sån bred skärm och sånt spänne där bak, så om någon vet vart man kan köpa sån kommentera sida / affär, pris, om det är en affär skriv stad också! :)

Av Felicia Lansman - 3 mars 2014 17:34

Jag hade rambos keps på lektionen och vid busshållplatsen, jag glömde den på mig. Sen när vi gick på bussen gick jag före honom och han hade glömt sitt busskort hemma så han fick gå och då hade jag redan gått och satt mig. Jag ska ge den till honom imorgon men den är så snygg och skön. Är det någon som vet vart man köper såna helst svart / vit som man kan ändra storlek där bak, ganska billigt? Kommentera då, Tack!

Av Felicia Lansman - 2 mars 2014 17:15

Idag red jag Lakej en stor häst, jätte mysig, väldigt framåt, lite envis och vill ha det på sitt eget sätt. Igår kollade vi på en gång i phuket, jag har sett den 5 gånger och skrattar endå lika mycket varje gång. Idag börjar vi med Socker löfte istället för godis löftee, vi får inte äta godis, chips, kakor, tårta, läsk, saft eller ja inga sött saker. Vi får 4 000 var + 2 000 i månads peng = 6 000 = kanske en system kamera - Nikon eller Canon? Bloggar mer imorgon...

Av Felicia Lansman - 1 mars 2014 21:28

Nu är vi hemma igen eter en rolig och skön roadtrip. Vi har skrattat och haft super roligt alla dagar. Videorna kommer ut imorgon på dagen nån gång. På vägen hem idag klämde jag handleden i fönstret, så jag blev helt röd och fick jätte ont. För mig är det inte så kul att åka bil eftersom jag mår jätte illa. Det snöade dom 2 sista dagarna, vi har eldat så att alla kläder luktar rök, vi har bara ätit vegetarisk mat för mormor och Gustav är veganer, har ätit smoothies och glass utan socker och varit hund vakt åt 1 naken hund och 1 spansk hund. Vi har spelat Fia med knuff så många gånger att jag inte ens orkar räkna.

Presentation


Felicia Lansman
Blogger in Sweden
Video on Vine och Videofyme:Felicia Lansman
Twitter: Felicia Lansman
Mail: Felicia.lansman@hotmail.com

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar du min blogg?
 1%
 5%
 10%
 15%
 20%
 30%
 40%
 50%
 60%
 70%
 80%
 90%
 99%
 100%

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards